Uitgifte voedselpakketten

  • De voedseluitgifte vindt elke donderdagmiddag plaats tussen 13.30 – 17.00 uur plaats op onze locatie Schelluinsevliet 11 Gorinchem.
  • Bij binnenkomst toont u uw geldige deelnemerspas zodat deze gecontroleerd kan worden of u op de deelnemerslijst staat. Zonder geldig pasje krijgt u geen pakket.
  • Op deze pas staat of u recht heeft op het pakket behorende bij de hoeveelheid gezinspersonen, welke eveneens op de kaart staan aangegeven.
  • Voor het meenemen van de verstrekte goederen neemt u elke week uw eigen tassen of iets dergelijks mee. De Voedselbank zal u in bijzondere gevallen een tas uitlenen waarvan er van uitgegaan wordt dat de tas de volgende donderdagmiddag wordt ingeleverd.
  • Als u met een goede reden uw pakket niet kunt ophalen, belt u dan tijdig of uiterlijk  op donderdag tussen 9 en 11.00 uur met Uitgifte (*). Ook als iemand anders uw pakket ophaalt, wat wordt toegestaan in incidentele gevallen, moet u dit telefonisch(*) melden. 

 

Clienten coordinatie : Frans de Munnik
afmelden/melden niet zelf ophalen voor donderdag 12.00 uur  , telefoon 06-33180526 of
email: uitgifte@voedselbankgorinchem.nl

 

Afwezigheid en wijzigingen

  • Als u zonder afmelding 1 maal uw pakket niet komt ophalen, komt u mogelijk de week erna niet in aanmerking voor een pakket. 
  • Als u zonder afmelding 2 maal in de periode van  een maand uw pakket niet ophaalt, nemen wij aan dat u het pakket niet langer nodig heeft en wordt u van de deelnemerslijst afgevoerd. Als u later opnieuw wordt toegelaten dan is dat op voorwaarde dat bij éénmaal niet ophalen van uw pakket zonder afmelding vooraf, direct definitieve uitsluiting volgt.
  • Als u voor langere tijd afwezig bent heeft dat geen gevolgen voor u als deelnemer, op voorwaarde dat u ook dit minimaal 1 week vooraf meldt.
  • Gedurende uw periode als cliënt bij de Voedselbank bent u verplicht wijzigingen van adres, telefoonnummer, E-mail adres of gezinssamenstelling, bij voorkeur per Email aan afdeling Intake door te geven.
  • Als uw financiële situatie in deze periode verbetert, waardoor u naar eigen inzicht het voedselpakket niet meer nodig heeft,  moet u zich als cliënt af te melden bij afdeling intake. Twijfelt u of dit het geval is neem dan ook contact op met het intake-team.
  • Uw financiële gegevens worden om de 1- 3 maanden bij eerste intake gecontroleerd , daarna bij verlenging om de 3-6 maanden . Door het intake-team van de Voedselbank wordt hiervoor met u een afspraak gemaakt.

Informatie

Voor alle noodzakelijke meldingen, andere mededelingen of vragen kunt u terecht bij:
Intake  op donderdag van 09.00 – 16.30 uur  en overige dagen van 10.00 – 12.00 uur, telefoon / WhatsApp 06- 49677779 of e-mail: intake@voedselbankgorinchem.nl

 

Uitgifte(*): Frans de Munnik afmelden/melden niet zelf ophalen voor woensdag 17.00 donderdag 11 uur, telefoon 06-33180526 of e-mail: uitgifte@voedselbankgorinchem.nl