Uitgifte voedselpakketten


• De voedseluitgifte vindt elke donderdagmiddag plaats tussen 15.30 - 16.30 uur. op onze locatie Spijksedijk 28G te Gorinchem.

• Bij binnenkomst dient u uw geldige deelnemerspas te tonen zodat gecontroleerd kan worden of u op de deelnemerslijst staat. Zonder geldig pasje krijgt u geen pakket.

• Op deze pas staat of u recht heeft op het pakket behorende bij de hoeveelheid gezinspersonen, welke eveneens op de kaart staan aangegeven.

• Het nummer op uw pas is hetzelfde als het nummer op de kaart die aan uw krat hangt. Op deze kaart staan dieetwensen en andere bijzonderheden vermeld.

• Voor het meenemen van de verstrekte goederen dient u elke week uw eigen tassen of iets dergelijks mee te nemen. De Voedselbank zal u in bijzondere gevallen een tas uitlenen waarvan er van uitgegaan wordt dat de tas de volgende donderdagmiddag wordt ingeleverd.

Afwezigheid en wijziginen


• Als u met een goede reden uw pakket niet kunt ophalen, belt u dan voor woensdagmiddag 17.00 Uitgifte (*). Ook als iemand anders uw pakket ophaalt, wat wordt toegestaan in incidentele gevallen, moet u dit telefonisch(*) melden.

• Als u zonder afmelding 1 maal uw pakket niet komt ophalen, komt u de week erna niet in aanmerking voor een pakket.

• Als u zonder afmelding 2 maal achtereen uw pakket niet ophaalt, nemen wij aan dat u het pakket niet langer nodig heeft en wordt u van de deelnemerslijst afgevoerd. Als u later opnieuw wordt toegelaten dan is dat op voorwaarde dat bij éénmaal niet ophalen van uw pakket zonder afmelding vooraf, direct definitieve uitsluiting volgt.

• Hebt u zich ingeschreven voor een activiteit die speciaal aangeboden wordt aan de Voedselbank door Derden en u blijft zonder opgave van reden weg dan komt u de eerst volgende donderdag niet in aanmerking voor een pakket.

• Als u voor langere tijd afwezig bent heeft dat geen gevolgen voor u als deelnemer, op voorwaarde dat u ook dit minimaal 1 week vooraf meldt.

• Gedurende uw periode als cliënt bij de Voedselbank bent u verplicht wijzigingen van adres, telefoonnummer, E-mail adres of gezinssamenstelling, bij voorkeur telefonisch aan ons door te geven.

• Als uw financiële situatie in deze periode verbetert, waardoor u naar eigen inzicht het voedselpakket niet meer nodig heeft, dient u zich als cliënt af te melden. Twijfelt u of dit het geval is neem dan kan contact op met het intake-team. (**)

• Uw financiële gegevens worden om de 3 maanden door het intake-team van de Voedselbank gecontroleerd, hiervoor wordt met u een afspraak gemaakt.

Voor alle noodzakelijke meldingen, andere mededelingen of vragen kunt u terecht bij:
Intake (**): maandag t/m vrijdag van 10.00 – 15.00 uur, telefoon 06- 49677779 of
email: intake@voedselbankgorinchem.nl

Uitgifte(*): Carry van Hofwegen
afmelden/melden niet zelf ophalen voor woensdag 17.00 uur, telefoon 06-33180526 of
email: uitgifte@voedselbankgorinchem.nl
Doneer